Seherkarakaya Teşekkür ederiz 😍 40 +3 te Azar azar suyum geldi benim pazar günü. Aynı gün gece de nişanım geldi, kırmızımsı bi akıntı. Ertesi gün doktora kontrole gittim. Suyum gelmiş senin dedi yatış verdi. Sancım yoktu ama, zaten öncesinde de sözleşmiştik doktorla Cuma artık son gündü bizim için. Suniyle doğumu başlatacaktı doktor. Bizimki beklemedi tabi bebiş. Saat 11’de yatış verdi doktor. 12’de başladık suni sancıyla bu benim sancılarımı getirdi tabi kendi sancılarım gelince suniyi kesti doktorum. 1 cm bile yoktu zaten açılmam hastaneye gelince. 12 saat sonra anca 3 cm açılmamın olduğunu öğrenince tabi şok oldum neredeyse hiç ilerlememiş. Arada da gelip muayene ediyor tabi. Hatta açılmam ilerlesin diye 8-9 saat sonra suyumu patlattı. Ona rağmen gelebildiği nokta 3 cm. Yani az az. 12 saat sonunda doktorumun artık bebeğimin normal doğumda gelmek istemeyeceğinden emin olunca bu teklifi bana sordu. Aslında düşünecek birler yoktu normal doğum için herşeyi yapan ben doğru kararın o olduğuna inandım ve lokal anestezi ile sezaryan olmayı kabul ettim. 40+5 ile saat 00.30 da kızımın sesini duydum, dünyalar benim olmuştu. Çok şükür herşey bitti şu an biricik kuzum, Nilim yanımda gerçekten hiçbir şey umrumda değil 😍