https://ty.gl/xsqnwemaq4
Selam kızlar normalde 6 kavanozlu yoğurt yapıyor. Ama onlar şuan fiyatları uçmuş 😕 Aslında yoğurt yapma makinesi çokda gerekli bir şey değil evet ama kivi marka 130₺ buldum. Nasıldır bilmiyorum haznesi küçükmüş sanırım minik 3-4 kavanoz sigarmis içine yeter diye düşünüyorum taze taze yapılması daha mantıklı. Neyse kullanan var mı sizce nasıldır yukarıda linkini de paylaştım .