BabyDrs Merhaba arkadaşlar bi sorum olacak ama ilk doğumum olacak ALLAH nasip ederse kasım da doğumum var kızım olcak 🤲🏻🤲🏻😍 Ben nasip olursa ilk doğumum normal doğum istiyorum fakat şöyle bir soru var aklımda şimdi doktorlar sezeryan için gün veriyolar fakat bu normal doğum gerçekleşmediği için mi sezeryana alıyorlar yoksa direk kendileri mi sezeryan yapmak istiyolar ilk doğumum olcak her halde normal doğum olmasını beklerler dimi olmazsa Sezaryen durumu mu olur nasıl olur acaba kafam çok karıştı normal olacağını düşünerek sezaryen olmak istemiyorum da 😩😩😩 inş öyle bi durumla karşılaşmam genl olarak özel hastaneler de sezaryene meyilli gibi 🙄🙄
sudamlasi BabyDrs bebeğin uygunsa seninde çatın uygunsa normal doğum beklenir ama bebeğin iri bebek olursa dönmezse tüp bebekse senin çatın darsa vs sezeryan a gün verilir😊
ebru23 BabyDrs ya benim bildigim her hastane ilk normali deniyo ne olur ne olmaz diye olabilir . canim senin ve bebeginin sagligi icin sen yinede konus ins guzelce ferah ferah dogurursun
BabyDrs sudamlasi tüp bebek değil çatı vs de oda doğum zamanı anlaşılıyor galiba dün kontrolüm vardı doktor normal doğum pozisyonu almış dedi ama 😃😃 bilmemekte zor ilk hamilelik çok zor 😍😂😂
sudamlasi BabyDrs 😁 36.haftadan sonra yapılıyo canım çatı muayenesi normal doğum istiyosan artık bebeğin keyfine bağlı canı ne zaman gelmek isterse o zaman gelir
Eminetekin Doktora yada özele bağlı değil bebeğe bağlı herşey 😀 keyfi nasıl isterse öyle oluyor. Eğer çatın müsaitse kilosu nornalde ve doğum pozisyonuna uygunsa normal doğurmana engel yok. Ve özel hastaneyle alakası da çok yok doktorla alakası var ben özele gidiyorum 41 haftamdayım ve normal bekliyoruz hala 😀 pazartesi son artık
BabyDrs Eminetekin şuanlık kilosu normal dedi normal doğum pozisyonuna geçmiş dedi şuanlık sorun yok ay 41 hafta çok uzun sürmüş inş bu kadar beklediğine göre normal doğum olur 😌😌😍❤️❤️
BabyDrs Eminetekin İşte doktor acaba normal doğurtur mu ondan endişeliyim valla bilmiyom nasıl öğrenebilirim acaba 😍😁😁
BabyDrs Flz anladım canım inşallah herşey yolunda gider de bebeğini alırsın zamanında kucağına 🤲🏻🤲🏻❤️
BabyDrs ebru23 İnşallah canım benim sağol teşekkür ederim sanırım bunu doktoruma sorsam iyi olabilir o kesin bişe söyler bana 😃😍😍
BabyDrs sudamlasi hee anladım canım o zaman belli olur madm bizim de daha var vaktimiz tez zaman da geçsin inş 😂😍❤️