Hilaydakurt Kızlar çok utanarak soruyorum. Vücut temizliginizi nasıl yaptınız acaba ben doğuma yakın kuaföre gideyim ağdaya diyorum kendim yapamıyorum cunki. Ama cekinmekten de utaniyorum
SeS2019 Hilaydakurt bende oyle düşünüyorum karnımdan dolayı hiç bir sekilde yapamadım bu Aman kadar hep agda yaptım ama yapamıyprum cok afedersiniz jiletle denedim ama kan revan içinde kaldım. Mecburen giidcem 😞☹️
AysunUgur Hilaydakurt benim güvendiğim bi yer yok maalesef, sonuna kadar gelmişim bu saatten sonra enfeksiyonu falan kapmaktan da çok korkuyorum o yüzden bi şekilde tek başıma yapmaya deniycem, geçenlerde sir ağda bandı aldım bakalım 😅
Hickimsee Hilaydakurt Ben ağdaya gitmedim ama doğumun olduğunu anladığım için evde temizlik yapmıştım
Hilaydakurt SeS2019 evet bende normalde kendim yapardım ama artık göbeğinden eğilmem felan çok zor ve göremiyorum 😄😄
Miracinannesi_52 SeS2019 canım ayna karşısında ağda yapmayı denedin mi 31. haftam bitti daha yeni yaptım daha kolay oluyor hem görebiliyorsun kendin yapabiliyorsun tavsiye ederim
Yaseminnn16 Yarın doğurucam 4 gün önce ağda yaptırdım tek yolu o çünki sezeryan olcak 1 ay falan alamam malum uzun ömürlü olsun diye en iyisi o
Golemezoglu Valla sağolsun ben kuzenime yaptırıyorum 1 ay kadar oldu yaptıralı doğum 20 gün gösteriyo doğuma yakın bidaha yaparız demişti eve kadar geliyo kuaförle de uğraşmıyorum
Miracinannesi_52 Hilaydakurt ayna karşısında denedin mi canım 31. haftam bitti ben daha yeni yaptım öyle kolay oluyor görebiliyorsun 🙃
AysunUgur Hilaydakurt tahmin ediyorum kuzum 😅 ama şansımı bi deniycem, inşallah jilete gerek kalmadan halledebilirim bu işi, eşine yaptıran varmıdır acaba ya çok merak ediyorum 🤪
NazAkyol06 Yaa kesinlikle göbeğimden yetişemiyorum hiçbir yere 😅😅 Bende doğuma yakın kuaföre gidicem mecbur 🥺
SeS2019 Miracinannesi_52 denedim ama benim kasık fıtıklarım cıktı hamilelikfe her iki kasıgımda elma büyüklügünde fıtık var imkansız artık benim için kendime agda yapmak
MelekMervertlek Hilaydakurt karşıma ayna koyup kendjm yaptım agdayi çokta kolay oldu o şekilde deneyebilirsiniz