Ozgamzeoz 3 ay sonra kaldım ama kesede düzensizlik var beta güzel artmiyordu sagliksizdi kürtaj oldum sonra 7 ay hiç düşünmedim hep rahim hem ben toparlaniyim diye hemde o süre zarfında genetik test verdik hafif pıhtılaşma çıktı 7 ay sonunda korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım insan korkuyor ama çok şükür 7 haftalik olduk geçen bebeği ve kalp atışını gördüm şuan kan sulandirici kullanıyorum inşallah sağlıklı ilerler görmeme rağmen korkularım devam ediyor Allah geciktiriyorsa guzellestiriyordur en kısa zamanda isteyen herkese nasip etsin sağlıkla kucaklarimiza alalım bence genetik test verin derim ne olur ne olmaz streste çok etkiliyor