Sayee Seda3536 Normal mi sezeryan mı olacak benimde son 6 ama kanala yerleşmedi🥺 2 gün sonra sezeryan olacağım
Tazeanne0134 NazAkyol06 39 gün kaldı önce gelir sonra gelir bilemem ama böyle oğlum 39+5de doğum yapmıştım bakalım bu ne zaman doğacak sağlıkla gelsinler
Seda3536 Sayee sezeryan benim 3. Doğum diğerleride sezeryandı benimki aceleci bugüne kadar zor bekledi 2 aydır kanalda yata yata zoraki 38+1 de alıcak artık
Tazeanne0134 Nuurrrrrr ay yok oğlumda sanki hiç geçmiyordu ama bunda ne çabuk geçti anlamadım hele şu son 1 ay hiç geçmiyor 34+3 haftalık hamileyim geçmiyor kız
Nurcan6161 NazAkyol06 son 35 🙈🥰 her geçen bir gün daha yaklaşyom kizima kavuşmaya çok heyecanlıyım 👧🧿