zeliha35 Gebeliğimin ilk haftalarından beri kullanıyorum ne kadar daha kullanacağım acaba kullanan varmı ? 17 haftalık gebeyim
Busra2365 zeliha35 Benim doktorum 6 ayda Balık çok yiyorsan bırakabilirsin demişti bi ara bıraktım ama çok fazla vitamini olduğu için elimde kalanı içiyorum hala balık yemiyorum artık zaten emzirme döneminde de kullananlar çok en sevdiğim vitamin ilacı diyebilirim
Haticenes O vitamin ilacı hamileliğiniz boyunca kullanacaksınız mecbur hamileyken kullanılması gereken takviyeler var hatta hamilelikte sonrada kullanmanızı isteyebilir doktorunuz