ikramomm Hanımlar idrar yolu enfeksiyonum vae doktorum kutuyu bitirmemi söyledi ama başka bir doktor da 5 gün kullanmam gerektiğini söyledi hamile olduğum için sizce bakmalıyım 🥺
Asel2520 ikramomm hamileliğimin başında bende 2 kutu antibiyotik bitirdim çok şükür bir sorun olmadı ne kullanıyorsunuz acaba
Asel2520 ikramomm ilk defa duydum o antibiyotiği ben aksef 500 mg kullanmıştım gerçi doktorunuz bir sorun görmedikten sonra inşallah bişey olmaz
ikramomm Asel2520 bundan önce bende Aksef kullandım hatta eczacıya da sordum muadili hepsi aynı içerik 400 mg bendeki özellikle üstüne basa basa bitirmemi söyledi doktorum da uzun süre kullanmak zararlı diyorlar ondan korkuyorum 🤭
kubumom Bana da bugün verdi doktor azosilin verdi 🙄 azosilinle ilgili bir şey bilen duyan var mı acaba? Acildeki kadın doğum doktoru verdi kendi doktorumu aradım kullan dedi ama antibiyotik olunca bi tedirgin oluyor insan