ecemnurturkan Nevin- offf olmaz mıı bazen oturamıyorum sertlikten ama bende gaz sorunuda çok olduğu için bu durumu sık yaşıyorum kaç haftalıksınız
zeynepp1 Nevin- 35 hftalıgız benimde oturup kalakrken özelkle çok sertleşiyor bu aralar yalancı sancılarımda var normal herhlde
Minigin_annesi0 Kaç haftalıksınız? Benim oluyor sürekli bi tarafa toplanıyor semsert oluyo orası ben 37+5 oldum
Eda4119 Nevin- 33 deyım benimde oluyor bi tarafta top gibi kalıyor orda yürürken cok zor oluyor du duramıyorum bile