Yesimyazar10 Merhaba sevgili anneler bi kızım olacağını öğrendim fakat isim konusunda çok kararsızım bana kız isimleri önerebilir misiniz☺️🌸🤲
Yesimyazar10 Dnzdmr92 derinde güzel ben eskıden alya derdim vazgectım smdı belız dıyorm gokce dıyorm kafam allak bullak
Zelihaemir merveatilgan123 biz nasipse zümra koyacağız yanına bir isim düşünüyorum olmadı tek zümra olcak inşallah ☺️😍
Svlyk Bu isim konusu çok düşündürüyor insanı gerçekten🤭 biz de kızımıza Öykü ismini koyacağız nasipse. Fazla bu ismi koyan yok o yüzden özellikle tercih ettik🥰
ErdoganGamze Svlyk Bize de babası öykü diyor. Şu üstteki isimler çok klasik gelmeye başladı. Öyküyü kabul ettim bende
Bebisinannesi____ Bu liya lina mina isimlerini hiç sevmiyorum kızımın adını defne koyduk sıradan ama naif kibar bi isim bence
Yesimyazar10 Bebisinannesi____ ` bnde sevmıyorum lıya zaten aekadasmn kızı defne kuzenımın alttada duru demişler duruda gorumcem koyabilir bende bı turlu bulamadm
Zehraaa2806 Yesimyazar10 Lalin ♥️ düşünüyorum henüz eşime alıştıramasam da kuşağa tınısı ve söyleyişi çok hoşuma gitti.
Svlyk ErdoganGamze kesinlikle çoğu isimler hep aynı. Öykü pek yok o yüzden çok içimize sindi. Yavrunuzu sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻🧡