Nurakin077 Arkadaşlar lokman hekim Sincan’da doğum yapmış olan var mı? Var ise eğer tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim
Acemianne9 Aynı soruyu ben de sormuştum ama cevap gelmemiştim şuracıkta bekleyeyim de belki bu sefer gelir 🙆
Minigin_annesi0 Ben gitmedim hiç ama çevreden duyduğum kadarıyla koru hastanesi lokman hekime göre daha iyiymiş diye duymuştum
Nurakin077 Acemianne9 34+6 bizimde son zamanlar artık gerginlik stres bilinmezlik hepsi bir Arada rabbim hepimize kolay doğum nasip etsin