sunset_momy ilk gebelik. 17. Haftamdan beri pıt pıt birleyler vardı ama 19. Haftamda ve bugun hiç hissetmedim. Biliyorum 22. Haftaya kadar hissedilmemesi normal diyeceksiniz. Ama önceden hissediyordum bu hafta neden hissetmemiş olabilirimm?
Peperonni sunset_momy Bazen hareketli olup bazen hiç hareket etmiyorlar. Dün mesela benim çok hareketliydi öğleden akşama kadar şaşırmıştım. Bugün akşama doğru bir iki hareket yaptı ama hani çok hafif acaba mı oldum. Olabiliyormuş endişelenmeyin. Bu haftalarda düzensizmiş. Benim de yarın 20. Hafta olacak. 18. Haftada da ben çok yaşadım bu durumu bir kaç gün hareket yoktu. Ve bazen bız gece uyurken hareketlenirlermiş
3babymom sunset_momy normaldir canım benm 3. Gebeliğim 🌸 bundan 3 hafta önce hissediyodum ama şuan hissetmiyorum bazen Sakin olabiliyorlar büyüdükçe hem güçlenir hem de hareketleri düzene girer 🌸
sudeyl16 Bende 19+3teyim ve pıt pıt denilen şekilde hiç hissetmedim. Sadece arada içeride hareket ediyormuş gibi hissediyorum belli noktalarım sertleşiyor çünkü. Hep endişeliyim o yüzden 😔
ecemnurturkan sudeyl16 bende bugün 19 oldum dediğinz gibi sanki göbek değilimn altında bi hareket hissetm bi kaç kere sonra hiç olmadı benide bi endişe almadı değildi 22 ye kadar yolumuz var sanırım
Seray- sudeyl16 Bende 19+3 teyim bebgim hareket ediyor bazen bazen etmiyor yani hissediyorum arada bir sancı gibi bişey
Peperonni 155598 Oh ne güzel uslu olacak benimki sanırım yaramaz bi bebek hareketlenınce durmuyor 😂 bazen bilerek kendimi sallıyorum kesiliyor hareket 😂😂😂😂