Newmom11 Merhaba dün gece baslayan ve hala devam eden baş ağrısı yaşıyorum acile gittim gece serum verdiler ama sabah aynen devam . Siz yaşadınız mı? Ne yapabilirim gecmedi için
haydinyildiz Hamileligimin en buyuk sorunu 🤦🏻♀️ 17.haftamdayim eskiden de sinuzit ve migrenim vardi hamileligimde de sagolsun hic birakmadi bas agrim. İlac icememek cok kotu parol da asla ise yaramiyo Allah yardim etsin cekenlere🙁
Sm1347 Arada oluyor. Tansiyon yüksekliği ve gebelik zehirlenmesi yoksa dr yapıcak bir şey yok diyor ta da nöroloji dr na git diyor