mucizem_67 Merhaba hamişler . Bende daha yeni gebeğim 4+6 da doktara gittim kese görüldü. Ama dedi ki daha yarısı dedi bu perşembe tekrar gideceğim. 6+2 de gideceğim keseyi tam görüp kalp atışını duyarmıyım