Japonkirazcicegi Kızlaaarr 3 gün önce test yaptım negatif çıktı. Bugün adet günüm normalde aşırı karnım ağrır ve asla günüm şaşmaz ne karnım ağrıyo ne de bi leke geldi bişey olabilir mi sizce test yapsam mıııı
ElifAkyol Japonkirazcicegi Elinizde test varsa bir yapın isterseniz içiniz rahat etsin Benimde gecikmenin 8. Günü ama düzensiz adet olan biriyim 3 kere kimyasal gebelik yaşadım Hamileliğe dair sadece idrara sık sıkça sarı akıntı var göğüste hassasiyet yok O yüzden umutlu değilim adet bekliyorum
Melismelo Bence 1 gün daha bekle öyle yap, adeten önce yapınca erken gebelik testi yapın o cıkarıyo, bendede cıkmamışdı 3gün sonra erken gebelik testi yapmışdım cıkmışdı
Japonkirazcicegi Adet olucam mı diye çok stres yaptım etkiler mi acaba stres aşırı düzenliyken test alıcam yarın 🙏