MustafaemininAnnesi 27+2 günlük hamileyim ve mitral kapak prolaspusu var kalbimde bu yüzden çarpıntım çok oluyor doktorum çarpıntılarım için dideral 40 mg verdi günde 3 kez kullanıcakmışım hamiş olupta kalp hapı kullananınız var mı aranızda?