Nergisduru Ben 27+4 deyim ama bizim plasenta rahim ağzını kapatmış doktor düzelir falan dedi ama ne durumda bilmiyorum yaşayan var mı ne oluyor doğumu genelde sezeryan yapılıyormuş nasıl oluyor