Demeeet Merhaba kızlar kese içerisinde bebeği kaçıncı haftasında gördünüz 4 haftalığım keseyi gördük fakat bebeği göremedik
Annesininportakali53 Demeeet bende 4+2 de keseyi gördüm 1 hafta sonra çağırdı ama 6+2 de gitmedim 6+5 te gittim 3 gün 3 gündür dedim 🤣 6+5 te hep bebeği hem kalp atışını gördük kuzum çok erken o haftada görünmez zaten bebek genelde kese 20 mm yi geçince karından görünür 6 haftadan itibaren yani
AysenurDogruol Demeeet kızımı da oğlumuda 6 - 7 haftalıkken anca görmüştüm doktorlar her ihtimale karşı olumsuzlukları da söylüyor ama içini ferah tut iyi düşün iyi olsun bazı gebelikte hiç kese bile görülmediği oluyor
Demeeet Evet doktor diğer ihtimalden bahsetti ilk hamileliğim , direkt doktor olumsuzluklardan bahsedince baya etkilendim:(
Melismelo Kişiden kişiye değişiyor bence, bende gec döllenme olmuş keseyi bile görememişdik o haftalarda sadece teste cıkıyodu ben gec gördüm 7-8.haftada