Bende 27+1 haftalıgım ve cok nadir hissediyorım 25. Haftada kontrolüm vardı ve bebek kıpır kıpır dönüyordu hıckırıyordu hatta doktor hıçkırıyor hissediyomusun denişti yok hissetmiyorum dedim olabilir demişti bilmiyorum bende biraz kioluyum ona baglıyorum hissetmememi😂