Deletedmom331 36+5 de yim bugün kontrolüm vardı çatı muayenesi de yapıldı kızlar korkacak hiç bir şey yok kendinizi kasmayın yeterli burda o kadar şey okuyup korkmuştum ama acı hissetmedim sadece parmağını sokup bakıyor benim acı eşiğim çok düşüktür ben bile ağrı acı hissetmedim
Deletedmom331 niayk alttan ultrason cihazı biraz daha acıtıyor bana göre bunda doktor sadece parmağını sokuyor 2 saniye sürüyor zaten çok hissetmiyorsun
eti Ya hakikaten burda cati muayenesi icin yazilanlar sonrasi hicbi seymis bu dedim. Hissetmedim bile. Kendinizi kasip ah vah acidi mahvetti oldurdu bitirdi yazip durmayin. Ciddiye alip korkanlar oluyo. Ben asiri sakindim. Doktor tebrik etti.
Deletedmom331 eti ben de ilk çok tedirgin oldum muayene edicem diyince tabi bünye meselesi ama bence de abartıldığı gibi değil yani