Fatma-onal Bebeği tam vajinamın üstünde hissediyorum 18 haftalık hamileyim tekmeleri aşağıda hissediyorum 4 gün önce doktora gittim rahim uzunluğun güzel demişti 3 gündür de inanılmaz kasık ağrısı yaşıyorum normal midir yoksa tekrar doktora gitmeli miyim?
hunilimom Fatma-onal gayet normal hala oralarda 20 lerden sonra göbek deliğinin oraya gelip daha sonra yukarı cikicak
Belacivciv Fatma-onal O haftada zaten daha aşağıda bebek, ben o haftada hissetmemiştim bile😅 Büyüdükçe yukarı çıkar korkmayın
Fatma-onal hunilimom ay rahatlattınız beni durmadan hareket ediyor oralarda bende ilk gebeliğim olunca telaş yaptım biraz teşekkürler ❤️
Fatma-onal Belacivciv ben 8 haftalıkken ultrasona gittiğimde bile kıpır kıpırda 17 haftadan itibaren hafif hissetmeye başladım bugun inanılmaz hareketli maşallah 🧿 o zaman telaş yapmıyım hastaneye gitmeyi düşünmüştüm de normaldir o zaman 🥰
hunilimom Fatma-onal bende 22. Haftadayim genelde aysagiya vuruyor çok nadir göbek deliğinin orrda hissediyorum