Arkadaşlar sabah post açıştım bilenler bilir suyum geldi diye sabah 4 de suyum geldi hala doğuramadım çok sancı ağrı çektim açılmamı beklediler 2 cm açılmış 3 cm olunca hemen doğum gerçekleşecek sizden isteğim lütfen bana ve yavruma dua edin herşey çok güzel geçsin sıkıntısız bir şekilde kucama alıyım