Demin doktordan geldim bebeğim 1 hafta önden geliyormuş kızım olacağını öğrendim ve parazit denilen bi enfeksiyon çıktı ne olduğunu bilmiyorum zararlı değilmi bilmiyorum bidaha test verdik bakalım sonuç ne olacak şikayetlere gelirse hepsini 15. Haftada bıraktım şuan 16 haftalığım ama ultrasyon 17. 2gün die hesaplıyor