_kubra00 ilk oğlumda bütün belirtileri yaşamıştım kusma olsun bulantı olsun iştahsızlık olsun hepsi vardı bu ikinci gebelgimde Buda kız şuan 16+5 günlüğüm cok şükür bu haftaya gelene kdr hiçbirşekilde belirti yaşamadım bazen hamile olduğumu bile unutuyorum okdr rahat geçiyor cok şükür Yani her gebelik her bünye Farklı olabilir oğlumda yaşamışken kızımda yaşamadım yni