36+3 haftalık gebeyim 30.haftadan beri erken doğum riskim var 30. Haftamda hastanede yattım sancılar durduruldu 3 doz ciğer geliştirici yapıldı ilaçlarla durduruldu 35+5 te bidaha aynılarını yaşadım şuan kasılmalarım ve sancılarım var farkındayım bağzen düzenli geliyor bağzen düzensizleşiyor ama şuan vajinama sancı giriyo batıyı böyle ve canımı acıtıyo baya, sizce doğumum başlıyo olabilirmi bide bu arada 35+5 te nişanım geldi şuan herşey olablir o yüzden bu vajına batması doğum olablirmi diye düşünüyorum sizceee ?