byzknn bende hamileliğimi öğrendiğim ilk gün coviddim, (4 haftalıktı)ve sağlık bakanlığından aradıklarında hamile olabilirim diye ilaç almadım, onlarda ilaç almayın demişti sonra 7 gün izole olun ancak tekrar test yapmayın çünkü pozitif cıkar dedi. 7 gün bitince doktora gittim, kese göründü vs. Sonra kan sulandırıcı verdi şimdi 14 hafta 2 günlüğüz. Endişe duymayın doktorunuza danışın bebişinize Allahın izniyle bişey olmayacaktır. Sizin kaç haftalık?