Aysee10 KumsAlyaa rahminizin şekli y formunda perde olabilir rahiminizde benim filmime benziyor görüntü olarak histereskopi ile rahimdeki perde alındı benim
KumsAlyaa Mehtapca06 Canım bana rahim filmini çekerken ikisi de açık dediler sonradan aylar sonra gittiğim bir doktor solda hidrosalpinks var dedi
KumsAlyaa Aysee10 Doktor hem histereskopi hem laparoskopi dedi canım kimyasal gebeliğim oldu bu ay rahim şeklinden mi tüpten mi bilmiyorum açıklama da yapmıyorlar
Aysee10 KumsAlyaa benimde bir kimyasalım var bence rahmimizden dolayı böyle oluyor şekil düzeltildikten sonra inşallah bebişlerimize kavuşuruz
Melekkkkkkar Canim bir tüpte hidrosalpinks var gibi benimki de böyleydi işte sucuk gibi oluyor bend e hem laparoskopi hem hitereskopi oldum