Cnslrsln Merhaba kızlar, 14. Haftadayım ve birkaç gündür karnımın küçüldüğünü gözlemliyorum. Yaşadığım herhangi bir sorun yok( kanama, akıntı vs.). Yaşayan var mı bilgilendirir misiniz biraz tedirginim ona göre doktora gideceğim.
Zeynepppdyg Cnslrsln 19 haftaya kadar akşam yemek yediğimde çıkıyor bir iki gün bazen çıkmış olup ,ertesi günler sabah uyandığımda kayboluyordu😅sonra bir şişti şimdi inmiyor🙃merak etmeyin o haftalarda çoğu kişide öyle oluyor 😇
Cnslrsln Deletedmom727271 bu bilgiyi okudum birkaç yerde gazdır şeklinde ama bazı yerlerde sıvı azalması gibi şeylerde yazıyordu emin olamadım
Deletedmom727271 Cnslrsln yok canım hamileliğin daha çok yeni. hamilelik göbeği herkes de değişebilir ama erken daha çıkması için. gazdan genelde oluyor sonra iniyor.
Melismelo Bende 13+6 oldum ama karnım aynı 6aylık hamile gibi cok şişkinliğim gaz ödem vs var ama ondan haric karnımda şişdi anlamadım