aycabelgin0 Kızlar durumlar nedir benim 26 nisan beklenen adet günüm tuvaletten sonra belime ağrı giriyor göğüs ağrım bi geliyo bi gidiyo bu ay 2 kez yumurtlama gördüm ve sadece 1 gün değerlendirdim fazla umudum yok diğer ayda değerlendiremicez ben bayramda ailemin yanında olcam eşim evde kalacak sizde durumlar nedir ?
Sinemekee aycabelgin0 benimde bat 26 Nisan önceden başladı göğüs hassasiyeti bel ağrısı bir haftadırdır beyaz akıntım var sürekli acabamı diyorum bi yandan da umudum yok 🤭
Cerennnn5858 aycabelgin0 aynı canım nizim bat konusmustuk. Benımde arada kasıklarım agrıyo. Cok hafif batma oluyo. Bu ay yumurtlamadan ve catlamadan sonra 3 4 gün sürekli kasık agrılarım oldu. Cumadan beri cok tatsızım. Srekli bi gerginlik var üstümde. Dünden beride agzımda değişik bi tat var. Benmi belirti üretiyorum yoksa bişeymi var bilmiyorum
Meridaily Bat 22 nisan, ovülasyondan 2 gün sonra başlayan göğüs hassasiyeti, hafif kasık krampları. Umarım adet belirtisi değildir
Cerennnn5858 aycabelgin0 bide akıntım vat ama benim akıntım oluyo adet oncesi o yüzden cok ayırt edemiyorum. Test en erken nezaman yapmak lazım.
Cilemm1 Benim de 25-26 nisan regl günüm. Bu ay yumurtlama gününden sonraki haftada kasiklarimda cok fena agri hissettim. Adet oncesi bnde mide agrisi olur suan sadece mide agrim var ve karnim cok hafif bugün agrimaya başladı umarım bu ay bizim ayımız olur 🙃🤗
Cerennnn5858 Cilemm1 bende yumurtlamadan sonra bu ay baya kasık agrısı yasadım. Umutlanmakta istemiyorum ama cok merak ediyorum
Cilemm1 Cerennnn5858 umutlaninca hayal kırıklığı yaşıyorum 😔 Rabbim hayırlısini nasip etsin diyelim bekleyelim 🤗🥰
twinboymama aycabelgin0 1 kere de olsa değerlendirmişsin ümidini kesme bu konuda. dr mfknın dediği gibi bir yumurta bir sperm yetiyor 😅 işin şakası o ama ben 8 defa doktor takibiyle denedim artık tüp bebekti son çare. bi ara verdim ve bir defa değerlendirebildiğimiz ay pozitifi gördüm. hiç yumurtlamayı da takip etmiyordum gelişi güzel bi gün oldu ve tuttu. en tez zamanda en hayırlıları size nasip olsun🌸