Fithatunnn Hanımlar 1. Gebeliğimde spinal anestezi ile doğum yapmştm. Şuan 2. içn niyetlendik bakalm. 2 nci olursa spinal olmak istemıyorm sırt agrım oldu epidural nasıl acılımı tecrübelerinizi yazarsanz sevinirm şimdiden teşekkür ederim
Merryy44 Ecodero korkma inan herşey çabucak oluyor ben uyuymadım korkumdan günlerce doğuma girerken aşırı korktum hiçbişey yokmuş rabbim kolaylık veriyor sağlıkla gelsin bebişiniz
kubolin Epiduralin de içinde spinal var demişti Youtube’da dinlediğim bir doktor. Spinal ve Spinal+Epidural şeklinde iki seçenek varmış yani.
Ecodero Merryy44 1.kızım normal olmuştu cok kolay olacaktı ama ben okadar korktum kı sadece bagırdım ıkınamadım hıc
Merryy44 Ecodero bana kolaydı benim kadar korkak kimse yoktur öyle biriyim ben sezeryan yaptıysam herkes yapar o kadar söylüyorum ve inan doğumdan cıktım ağrı kesici taktılar serumla o bitti ayağa kalktım bir daha asla yatmadım annem hayret ediyordu dikişlisin nasıl böyle rahatsın dedi hep yürüdüm yatmadım çabucak toparlandım:)
Merryy44 Ecodero inşallah canım zaten orada sana destek olacaklar için rahat olsun sürekli konuşuyorlar seninle farketmeyeceksin bi bakacaksın bi ağlama sesi aaa ne cabuk doğdu diyeceksin :) rabbim kolaylaştırsın doğumunu mis gibi girip çıkın bende 1 tane normal doğum yaptım bana sorsan hangisi kolaydı vallahi sezeryan:)