kubradogann Kızlar 23+4 haftalık hamileyim ve odayı almaya erken mi henüz ufak tefek malzemeler aldım ama oda duruyor ne zaman alayım sizce
yigitinannesiiiii kubradogann imkanın varsa odayı kesin yapıcaksan al biran önce canım gün geçtikçe fıyatlar fırlıyor
Ozge kubradogann oda yapılacaksa ilk oda yapılmalı ben odasını 23te aldım ama o ara birsürü eşya aldım hepsi poşetlerde süründü. En azından alınan dolaba konulur derli toplu durur
annenur kubradogann eğer oda yapacaksan bence nekadar erken okadar iyi büyük esyalar yüzer biner koyuyor küçükler onar yirmiser koyuyor her geçen gün. Ben 18. Haftamda almıştım odasını şimdi 24 haftaligim herşeyi bitti iyi ki de bitmiş herşey iki katı oldu
Pyrz_07 kubradogann 24+4 3-4 gün önce aldık bizde henüz gelmedi 2 hafta sonra geliyor alın bence dekorasyonuydu yerleşmesiydi 30. haftayı bulcak gibi
Kubrailkan 28.haftada kurmuştuk biz tamamen herşeyini🥰 başlamak en güzeli bence çünkü her gün her şeye zam geliyor.malesef 💆🏻♀️🥺
kubradogann Pyrz_07 evet bende öyle düşünüyorum kimi de diyor daha erken 1 2 ay kala alsan olur öyle söyleyince de kafam karışıyor
Pyrz_07 kubradogann bizim haftamızdakiler odayı tamamladı ben daha yeni başladım herşeyi birden olmuyor ki halısı perdesi ıvırı zıvırı bi sürü şeyi var
yigitinannesiiiii kubradogann ben gebeliğimi öğrendiğimde baktığım beşiğe 1 ayda 1000 lira zam geldi oda yapcak olsak ne olurdu bilmiyorum ama ben oda yapacak olsaydım direk alırdım borç morç bi şekilde olucaksa eğer ☺️
Irnasatka kubradogann bizde nerdeyse sizin haftalarda bebek arabası hariç herşeyi tamamladık şimdiden yapmakta fayda var aldığımız şeylere 2 hafta içinde bile zam geldi