Canga02 bu kadar zamanda doktor bulamamak çok kötü. Baya ilerlemiş gebeliğin. Bir an önce bir karar vermelisin. Doktor, hastane çok önemli. Ben medicalpark Florya hastanesi Dr. Hurşide Cevlan a gidiyorum. Çok memnunum. Zor olmayacaksa gitmeni öneririm. Muhteşem bilgili bir doktor. Ne sorsan cevap veriyor. Merakını gideriyor açıkçası. Tavsiye ederim…