Arkadaşlar kanama nedeniyle doktoruma gittim hunileşme olduğunu ve Rahim ağzı kısalığı olduğunu ve Rahim boyunun 1.82 cm olduğunu söyledi. Serklaj yapıldı, 4 gün oldu. Lavaboya çıktıkça bazen hiç yok bazen pembe bazende kan şeklinde sildikçe geliyo. Böyle olan var mı? Sizin kanamanız ne kadar sürdü?