Balcaa Kizlar 33haftalik oldum bir cok isim baktim dondum dolastim ama aklim hep nil isminde kaldi tek isim koymak istiyorum onune ya da arkasina bir isim eklemiycem sizce nil ismi nasil soylenis olarak ya da kulaga nasil geliyor
Satiyeak Balcaa ben kizim olursa hep inci koymak istiyordum. Esimo ne ya pavyon karisi ismi gibi diyor. Ajajsnd😂
twinboymama Balcaa nil’i çook seviyorum çok naif geliyor bana 🤩 kızım olsaydı da koymazdım anlama çok önem veriyorum ama nil ismine de bayılıyorum
Balcaa Merveofs herkesin görüşü tabi isim bu sonucta hemen bitmemesi gereken birsey degil ki … hani isim olarak nasil geliyor kulaga onu merak etmistim 🥰
Tugba_23 Bayılırım Nil ismine bence harika seçim , kızım olursa kumsal neva koymayı düşünüyorum bende .
Balcaa Satiyeak yaa aslinda cok zarif bence inci ipek nil bilmiyorum bunlara karsi ekstra zaafim var sanirim 😇