Meloscnl Merhaba 6.5 haftalık gebeğim cok kanamam ve sancım var adet görüyor gibiyim adet donemim değil dun kalp atısını dinledk düsük riski dedi ne yapıcam bilemiyorm
Kucugm1122 Meloscnl canım benim iki gece önce aynı şeyi yaşadım korkutmak istemiyorum seni ama kürtajla sonuçlandı o sancılarım😭 8+3 tüm benimde düşük riskim vardı Allah yardımcın olsun inşallah bişey olmaz bebeğine
Anne1010 Hemen hastaneye gitmelisin.inşallah korkulacak bişey yoktur. Tedbirini al takdiri Allah’a bırak.