Huriye1996 bende düşündüğümü söyledim bana doğum kontrol hapı yazdı bide takviye edici gıda yazdı iciyorum ben 8 ay önce ölü doğum yaptım oğluma ondan dolayı psikolojim yeni düzeldi adetlerm dahada kötü oldu yumurtlama tembelliği var dedi lh hormonu yüksek cikiyr hep