asellmom Geçmiş olsun. Bende 27 gün önce normal doğum yaptım. İkinmayi beceremedigim için bende de makat çatlağı (anal fissür) oluşmuş. O şuruptan benim de doktorum verdi. Kesinlikle rahatlatıyor günde iki kez kullanmama rağmen. Bebişe süt verirken ne etkisi olur diye sormayı akıl edememiştim. Kakasinda pek bir değişiklik gördüğümü söyleyemem. Kullandığımız gaz damlasindan mıdır yoksa bu benim kullandığım şuruptan mi nedir bebeğim ikinirken daha rahat yapıyor kakasını ve gazını, o kadar. Başka bir şey dedi mi doktor acaba bebeğe etkisi açısından?🙄