Babysharkdutdutdut ben hiç düşünmemiştim kayınbabamı çok sevdiğim için babanın adını koyalım mı dedim oda çok mutlu oldu o zaman bende senin babanın adını koyarım dedi ama benim babamın ismi kendi ismiyle aynıydı🤣 çakallık etmiş oldu ama güzel oldu şuan çocuğum hem iki dede hemde babasının ismini taşımış oldu😅😅 bence güzel oluyo ya insanın söyledikçe hoşuna gidiyo sevdiğinin ismi olduğu için🥰