SevimlimX Hanımlar dünkü yaptığım iğne kolumda sertlik oluşturdu ağrıyo yan yatınca nette apse falan diyo korktum bir sorun olurmu napiyim
zeynnn5441 SevimlimX İlla sertlik oluyo morarıyor bende koldan vuruyordum diğer yerlerden daha çok acıyor gibime geliyordu
Ebruuuusalman SevimlimX yagli bolgeden vurmadysaniz ondan olabilir ben sert yerden vurmustum ole olmustu benimde yagli kisimdan yaparsanz daha iyi
SevimlimX zeynnn5441 dört aydır yapıyorum koldan ama bu sefer bişey oldu biyere denk getirdim galiba içten şişti ve ağrıyo şimdi hemşireye sordum buz koy dedi
SevimlimX Ebruuuusalman aslında biraz hızlı sıktım iğneyi birde kolumu sıyırmıştim kıyafette sıktı yukardan galiba iki olumsuz biraraya gelince damar kabul etmedi zaten iğneyi çekince kanadı neyse.bundan sonra dikkat ederim