ramonun_annesi yok kuzum ben güle oynaya gittim kuaföre bile uğradım doğumdan önce ameliyattan önceki fotoğraflarımız güzel çıksın diye, güzelce odamızı hazırladık eşim, annem bir güzel uğurladılar doğuma beni. Çıktım tabi başta ağrım oldu biraz ama normal doğuma göre kat kat daha az bir acıdır eminim. Sütüm de birkaç saate geldi hemen. Ertesi gün direkt ayağa kalktım. İlk birkaç gün ağrı sızı oluyor tabi ama o kadar da bir olayı yok sen yeter ki kendini kasma rahat rahat gir rahat rahat çık:)) tabi iyi bir hastane ve iyi bir doktor olmalı onlara da çok dikkat et, önemli olan sezeryanın zorluğundan çok doktor ve hastane bence.