Merhabalar 3 yıldır anne olmak için çabalıyorum görünürde hiçbir sağlık problemimiz yok daha önce klomen femara kullandım ara verdim bu ay yine femara verdi doktorum. iki yumurtam oluşmuş biri 19 mm biri 22 mm doktor ilk kez çatlatma iğnesi verdi 22 mm olanı kist oluşmadan çatlatalım dedi nette okuduğum kadarıyla iğnede hcg hormonu olduğundan yalancı pozitif oluyormuş ben 3 yıldır testlerde hiç pozitif göremediğimden merak ettim iğnenin 9. Ve 10. Gün test yaptım 10. Gün test daha koyu çıktı bu durumda ümitlenmeliyim böyle bir süreç yaşayan varsa yardımcı olabilir mi acaba ?