EgeveAnnesi Emosoguz ben bio oil ve lierac kullanıyorum. Çok memnunum fakat bunlara rağmen üç tane minik çatlak oldu gobegimin altında 36. Haftamdayim geçen hafta oldu. Yani catlayacagi varsa da çatlıyor ama krem ve yaglarla minimuma inebilir diye düşünüyorum
Feyzaerturk Emosoguz Bende bio oil, hindistan cevizi yağı ve badem yağı kullanıyorum 14. Haftadan beri şuan 19 haftalığız cildim çok aşırı kuruyordu iyi geldi bana çatlak için daha erken ilerde ne olur bilemem ☺️
Eslem_1 EgeveAnnesi o çatlak dediğiniz ilk etapta hafif kırmızı-morumsu tonlarda mı oluyor daha sonra beyaza dönüşüyor sanırım?
Summeyyeee EgeveAnnesi nasıl kullanıyorsunuz acaba . Birlikte mi ayrı ayrı mı ne sıklıkta . Ben de aldım ama doğru kullanım nasıl bilmiyorum
EgeveAnnesi Eslem_1 evet şuan pembe kırmızı arası bı renkte sonra muhtemelen beyaza dönecek daha önce hiç çatlağım olmamıştı. Geçer mi bilmiyorum umarım geçer
lena_moms EgeveAnnesi maalesef geçmiyor benim ergenlikden bacaklarım popo çatlak çatlak 😢 çokda kilo alıp verdiğim söylenemez😣