Yigitegeninannesi ovaninannesi doğumdan sonra bile devam edecek ben sordum kullanmazsanız halsiz ve her yeriniz ağrıyor bir şekilde hamilelik geçireceksiniz şahsen ben 3. Aydan beri kullanıyorum 2 gün almasam halim olmuyor nefes almaya bile mecalim olmuyor o derece
ovaninannesi Yigitegeninannesi kabızlık yapıyor ve bi çözüm bulamadım sizde yaşadınız mı ne yapmak gerekir acaba
Deletedmom727271 doğuma kadar kullanılıyor hatta doğumdan sonra bir süre daha kullanılıyor. doğumda oluşabilecek kan kaybına karşı önlem amaçlı kullanılıyor. önemlidir.
N_3637 ovaninannesi cözum olarak ben ilacımı değiştirmesini istedim oligoferfol adında bi ilacı yazdı bende kabızlık sikayeti olusturmuyor midemi de rahatsız etmiyor
Yigitegeninannesi ovaninannesi kabızlık oluyor aynı zamanda çok pis kokuyor ben de yiyecekler ile dengelemek çalışıyorum ilacı değiştirmedim