zamloss123 31 hafta olacağım yarın. Sağ göğsümün ucunu tutunca minicik damla sıvı geliyo şeffaf renkte sol gögsümde yok. Bu ne bilen var mı acaba enfeksiyon gibi bişey olabilir mi yoksa süt gelmeden böyle gelmesi normal mi
Miracinannesi_52 zamloss123 bende burda bekleyim benimde sol göğsümden geldi 31. haftadayım neden geliyor o sıvı
Aysem- zamloss123 Bende de 33 haftada gelmeye başladı sıkmayın bebeğin ağız sütüymüş ilk başta öyle gelir sonradan beyaz oluyormuş rengi.
Busra_06 zamloss123 Artık süt bezleri hormonal olarak çalıştığı için salgılama başlıyor. Sıkmanın uygun olmadığını söyledi doktorum. Doğumu tetiklermiş. Benimde 32. Haftada başlamıştır. 🥰
Boniboncuk zamloss123 benm 18. Haftada olmaya başladı su an 22yim ara ara oluyor. doktorum normal dedi. Göğsü sıkma ya da çok fazla dokunma dedi
Miracinannesi_52 zamloss123 valla bir kere rast geldim onda da göğsüm çok sızladı bütün gün ucuna baktığımda çok az şeffaf sıvı geldi
zamloss123 Busra_06 heves mi merak mı desem süt mü rengi nasıl diye bazen hafif tutuyorum bende duydum sıkmamak lazım diye artık yapmam 🤭
Aysem- zamloss123 🤭 aynı durumdayız son haftalardayım hiç takamıyorum hem göbek hem göğüsler aşırı rahatsız ediyor.
honeyland zamloss123 süt olduğu anlamına geliyor o sıvı benim son aylarımda göğüs ucumda brikip kuruyordu sarı bir renk alıyordu kuruması şimdi bebeğim 5 aylık maşallah 🧿 halen anne sütüyle besliyorum sadece süt olduğu anlamına geliyor
BenanMirza 25 haftaligim bende de yaklaşık 2 haftadır oluyor o bebeğin ilk ağız sütü denilen şey değil arkadaşlar süt bezlerimiz çalışmaya başladığı için geliyormuş ve sıkmamak gerekiyormuş ilk süt daha sarı ve farklı bir yapıda
Seymasezer zamloss123 ilk hamileliğimde benimde sol göğsümden geliyodu doktor sakın sıkma dedi. Doğumdan sonra en çok sütüm sol göğsümden gelmişti 🌺 korkmayın normal