31 haftalık hamileyim , bu tavşan karnımda hiç durmuyor , artık çok fazla canımı yakmaya başladı , dışarıdan topuklarını görüyorum , içimde bisiklet sürüyor sanki , kaç gündür uyku uyuyamıyorum , saçma olucak belki ama sakinleşmesi için ne yapabilirim 😂