Arkadaşlar benim de 20. Haftada serklaj oldu acil olarak. Hunileşme vardı ve sadece 5 mm kalmış. Uzunluk normali en 30 mm olması gerekiyorken benim 5 mm çıktı. Ben şunu söyliyim. Serklaj dan sonra 16 mm e çıktı daha fazla olmadı. Ben 20 gün evde kaldım çalışmadım. Ama 20 gün sırf yatmadım ilk 1 hafta yattım sonra ufak ufak kalktım artık. 20 haftalık rapordan sonra işe başladım ve işe giderken 2 minibüs değiştiriyorum işim de çok yoğundu. Aktif çalıştım. Benim hiç bir sıkıntım olmadı. İçinizi rahat tutun hergün merdiven de indim çıktım 4 kat. Şimdi çok şükür 32. Hafta dayım. Ben korkmadım yatarak da geçirmedim. Sadece eğilmem ani hareket etmeme dikkat ettim. Sıkıntım olmadı. Kendinizi kasmayın sadece dikkat edin çok. İçinizi ferah tutun inşallah herkes gününü dolduruur 🌸🤭🤲🏻