Gamzess1 Kızlar tahlilleri temiz çıkıp vücudunda kaşıntı olan var mı ? Normal mi ya çok abartı bi kaşıntı değil ama yinede rahatsız ediyo
Aaaaodane Kan tahlillerim normaldi safra asitlerime baktırdım özel hastanede devlette bakılmıyormuş yüksek çıkmıştı 37+3 te doğuma alındım
Sibelslck Aaaaodane merhaba nasil yaptınız aç karnına veriyorsunuz tahlili bende 3 gündür aşırı kaşıntı sıkıntısı yaşıyorum 37+2 deyim tedirginim açıkçası