sysydm Sabah 8 gibi sezaryene alınacam kızlar daha önce spinal olan arkadaşlar varsa tecrübelerini yazabilirler mi? Bende kendime geldikten sonra insallah buraya güzel şeyler yazarım🌸 darısı hepinize insallah 🤍
Neriman59 Ben 11 yıl oldu oğlumu dünyaya getireli spinal sezeryan oldum çokta memnun kaldım hayırlısı ile kucağına al inşallah
Neriman59 freedyaq baş değil ama bel ağrım oldu hala daha oluyo arada ama çok sıkıntı olmuyo suan 10 haftalık hamileyim yine aynı şekilde doğum yapmayı düşünüyorum 🙂
Gizemmmmm3590 3 gün önce bende spinal ile sezeryan doğum yaptım ve kızımı kucağıma aldım.. normal dikiş agrilari mutlaka oluyor ama baska hicbir agri çekmedim ck rahat geçiriyorum umarım siz de sağsalim kucağınıza alırsınız