Kızlar ilk bebeğimi 33. Hafta erken doğum sebebiyle kaybettim 1 buçuk ay oldu hergün üzülüp ağlamaktan kahroluyorum sezeryan doğum yapmıştım. 1 buçuk ay oldu ve tekrardan bebek istediğime karar verdim ama ikinci çocukta erken doğma ihtimali var mıdır ? Bundan ötürü aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum bide kaç ay beklemem gerekiyor iki sezeryan arası bilgi verebilir misiniz tecrübelerinize ihtiyacım var teşekkür ederim mesajlarınıza şimdiden 🙏👋