Mfy 20 haftalık olduk.Detaylı ultrasonda doktor bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi(1.8)Aynı durumu yaşayanlar var mı acaba?
Mouradi Mfy 15ci haftamda gittiğimde bende de aşağıdaydı İnşaAllah salı günü gidicem 20+2 olucaz o zaman bakalım yukarı çıkmışmı :( dr bana ileri haftalarda çıka bilir söylemişti, son haftalarında bile çıkan arkadaşlar vardı burda
Cmle1994 Mfy Benimde öyle doktorum çok negatif konuşmuştu 25 haftalığım hala çıkmadı yukarı erken doğum doğum da kanama riski falan gibi bir sürü olumsuz şey duydum hayırlısı herşeyin sağlıkcalşa gelsin bebeklerimiz 🙏🏼
Mfy Sdt3456 Hayır hiçbir belirtisi rahatsızlığı yok.Doktor zamanla yukarıya çıkması gerekir takibe alalım dedi